Ramowy rozkład dnia
W GRUPACH 3,4-LATKÓW
630–800 |
Schodzenie się dzieci. Praca indywidualna i wyrównawcza. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych. Prace porządkowe w sali.
|
800–815 |
Ćwiczenia poranne.
|
815 –830 |
Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania.
|
830–900 |
Śniadanie.
|
900–915 |
Przygotowania do zajęć.
|
915–945 |
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego.
|
945–1110 |
Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Pobyt w ogrodzie – zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze, zabawy dowolne.
|
1110–1120
|
Sprzątanie zabawek. Powrót z ogrodu.
|
1120–1130 |
W łazience czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu.
|
1130–1200 |
Obiad.
|
1200-1350 |
Odpoczynek (leżakowanie) – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej.
|
1350–1400 |
W łazience czynności higieniczne oraz przygotowanie do podwieczorku.
|
1400–1430 |
Podwieczorek.
|
1430–1600 |
Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Prace porządkowe w sali. W zależności od pory roku – zabawy dowolne w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci.
|